My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Thursday 16 February 2012

Hidup Saya Sekarang

Salam  dan  selamat  kembali , Untuk  hari  ini  saya  nak  cerita  lagi  palsal  hidup  saya  sekarang  ya , Hidup  saya  sekarang  ada  banyak  cabaran  sekarang  dan  kadang  kala  saya  rasa  susah  dengan  hidup  ini  sekarang  kerana  kos  untuk  barang  keperluan  kita  semakin  mahal  sekarang  dan  kadang  kala  bila  kita  nak  beli  barang  tu  kita  kita  fikir  banyak  kali . Saya ialah  seorang  yang  sedehana  je  dan  bukan  macam  orang  lain  di  luar  sekarang  ya  saya  suka  dengan  keadaan  hidup  saya  tapi  saya  saya  tak  tahan  ialah  ke  sunyian  yang  saya  rasa  setapi  malam  atau  bila  saya  keluar  ke  kl  seorang  diri . Untuk  bab  kawan  ya  saya  ada  tapi  tak  banyak , saya  ada  satu  kawan  yang  saya  boleh  panggil  best  friend  saya  sebab  saya  dah  kenal  dia  dekat  30  tahun  dan  kadang  kala  bila  saya   ada  di  kl  dan  kalau  dia  senang  kita  akan  jumpa  untuk  sebentar . Saya  suka  cari  kawan  baru  dan  kalau  boleh  saya  nak  cari  teman  untuk  konsi  hidup  saya  dengan  dia  dan  untuk  jaga  dia  juga  tapi  aya  ada  satu  masalah  sekarang  setapi  kali  saya  jumpa  dengan  seorang  perempuan  yang  cantik  dan  saya  nak  cuba  cakap  kepada  dia  saya  rasa  takut  sebab  saya  teringat  pada  masa  dulu  tu . Oh  kenapa  hidup  saya  dah  jadi  macam  ini  ya  dan  teman  yang  saya  nak  cari  tu  bukan  untuk  bab  kawin  ya  hanya  untuk  teman  saya  bila  saya  nak  keluar  dan  untuk  borak  bersama , ya  itu  sahaja  yang  saya  nak  dari  teman  saya  dan  untuk  bab  lain  kalau  dia  jadi  saya  terima  kalau  tak  saya  tak  kesah , lagi  pun  apa  yang  saya  tulis  ialah  apa  yang  ada  dalam  hati  saya  ini  dan  kalau  ada  sesapa  di  luar  sana  yang  sudi  untuk  menjadi  teman  saya  akan  terima  tapi  saya  minta  satu  sahaja  tolong  jangan  tipu  saya  dan  juga  jangan  minta  terlalu  banyak  dari  saya  kerang  saya  ialah  orang  yang  bukan  kaya  raya  dan  apa  yang  saya  ada  sekarang  ialah  cukup  untuk  diri  saya  dan  sesapa  yang  tak  jadi  teman  saya  ok . Ta  untuk  sekarang  sampai  lain  masa  ya .

No comments:

Post a Comment