My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Thursday 16 February 2012

Aaaaahhhh Hari Ini Saya Dah Stim Gila Untuk Jilat Cipap

Hi  dan  saya  kembali , semalam  saya  keluar  ke  kl  sebentar  untuk  jumpa  kawan  saya  di  bangsar , semasa  saya  naik  lrt  untuk  ke  bangsar  ada  satu  awak  cun  dan  mantap  habis  bediri  di  depapan  saya  semasa  lrt  bergerak  saya  kena  sekondong  dengan  dia  berapa  kali  ya  dan  wow  dia  tu  buat  selamber  je  aaaaaaaaahhhhhhhhh  masa  tu  saya  dah  terangsan  sedikit  dan  dia  pun  turun  di  bangsar  juga  dengan  kawan  yang  dia  sedang  capak  tu  aaaaaaahhhhhh  nasib  lah  saya  dapat  mengawal  perasaan  saya  masa  tu  kalau  tak  saya  pun  tak  tahu  apa  yang  saya  akan  lakukan  masa  tu  hehehe  tapi  kalau  saya  dapat  jumpa  dia  untuk  kali  kedua  hehehe  mukin  saya  akan  buat  saya  untuk  bagi  dia  rasa  enak  sekali  ya  hehehe .

No comments:

Post a Comment