My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Friday 10 February 2012

Apa Ertinya Cinta Nikmat Dan Cinta Abadi

Hi  saya  kembali  dengan  satu  topik  yang  dah  lama  saya  cari  jawapaan  nya  ia  itu  apa  ertinya  cinta  nikmat  dan  cinta  abadi ?, Kalau  ada  pembaca  di  luar  sana  yang  tahu  jawapan  untuk  topik  ini  tolong  bagi  tahu  kepada  saya  ya . Saya  selalu  terbayang  apa  rasa  nya  kalau  kita  dapat  cinta  abadi  dan  macam  mana  hidup  kita  akan  berubah  ya , apa  tu  cinta  nikmat  ya  untuk  topik  ini  saya  kurang  faham  maksud  nya  dan  apa  faedahnya  yang  kita  dapat  dari  cinta  ini  ya ?, untuk  saya  sekarang  untuk  cari  cinta  abadi  ini  tak  tahu  la  kalau  saya  boleh  jumpa  dan  saya  pun  dah  tak  tahu  apa  lagi  yang  saya  boleh  beri  kepada  si  dia  selain  dari  apa  yang  ada  dalam  hati  saya  ini , saya  dah  bosan  dengan  kesuyian  di  dalam  hidup  saya  untuk  sekain  lama  tanpa  sesapa  yang  boleh  konsi  hidup  saya  sekarang  selain  dari  orang  yang  suka  tipu  saya  dan  ambik  semua  duit  yang  saya  ada  tanpa  beri  apa 2  pun  pada  saya , sekarang  saya  nak  cerita  satu  cerita  yang  berlaku  dalam  hidup  saya  masa  tu  umur  saya  39  tahun  saya  berkenalan  dengan  satu  perempuan  dari  kampung  yang  saya  duduk  sekarang  perempuan  tu  janda  dengan  dua  anak  nya  untuk  sehari  dua  semua  ok  tapi  semakin  lama  saya  kenal  dengan  dia  semakin  hati  saya  dah  terpikat  kak  dia  selepas  bulan  pertama  saya  dah  jatuh  hati  dan  cinta  dia  sepenuhnya  apa  sahaja  yang  dia  nak  saya  beli  untuk  dia  dan  kalau  dia  tak  cukup  duit  untuk  belanja  dia  saya  bagi  je  masuk  bulan  kedua  saya  cuba  tanya  kepada  dia  apa  perasaan  dia  kepada  saya  tapi  dia  tak  jawap  so  saya  diam  sahaja  tapi  selepas  kita  dah  kenal  untuk  tiga  bulan  macam tu  saya  dah  rasa  semacam  je  sebab  banyak  rasia  dia  saya  masih  tak  tahu  dan  masa  tu  dia  pun  kerja  dan  saya  tak  berkerja  lansun  so  masa  dia  cakap  kepada  saya  yang  dia  nak  beli  motor  supaya  senang  untuk  dia  pergi  dan  balik  dari  kerja  dia  saya  dah  rasa  dia  ini  suka  saya  sebab  duit  saya  je  so  dari  masa  tu  saya  dah  jarak  diri  saya  dari  dia  sampai  satu  hari  dia  call  saya dan  tanya  macam  mana  dan  saya  bagi  tahu  kepada  dia  yang  masa  tu  saya  perul  duit  tu  untuk  perkara  lain  tapi  dia  tak  nak  dengar  apa  yang  saya  cakap  tu  so  dia  terus  marah  saya  dan  cakap  perkara 2  yang  tak  sedap  untuk  dengar  selepas  tu  saya  cakap  terus  kepada  dia  lebih  baik  kita  putus  hubungan  kita  ini  dan  apa  yang  saya  dah  bagi  pada  awak  boleh  simpang  nya  semua  ya  selepas  tu  saya  masih  nampak  dia  dan  saya  tahu  dia  nampak  saya  juga  tapi  dia  buat  sombong  dan  dalam  hati saya  cakap  lantak  la , selepas  tu  saya  dah  jadi  macam  hermit  dan  setiap  kali  bila  saya  nampak  perempuan  yang  cantik  dan  saya  rasa  mahu  kenal  dengan  mereka  saya  dah  jadi  malu  sampai  saya  tak  tahu  apa  nak  sebut  lagi , oh  hidup  saya  sekarang  sungguh  sepi  dan  sunyi  sekali  .

No comments:

Post a Comment