My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Friday 10 February 2012

Hari Ini Saya Treangansan Sangat

Hi  saya  kembali  lagi  dan  untuk  hari  ini  saya  dah  stim  gila  untuk  puki , semalam  bila  saya  tidur  saya  bermimpi  basah  lagi  dan  bila  saya  bangun  dari  tidur  saya  adik  saya  di  bawah  tu  dah  tegang . Dalam  mimpi  saya  sedangan  jilat  cipap  perempuan  yang  body  dia  sungguh  mantap  dan  sexy  selali  dan  cipap  dia  rasa  sungguh  sedap  sekali  dengan  aroma  yang  wangi  dan  rasa  air  manzi  nya  yang  manis  sekali  aaaaahhhh  selepas  tu  saya  jolok  cipap  dia  dengan  jari  saya  dan  mula  sorong  tarik  saya  semasa  saya  hisap  biji kelentit  dia  yang  dah  keras  dan  dia  sedangan  nikmat  tu  seberapa  min  kemudian  dia  kenjang  dengan  nikmat  yang  tak  disangka  orgasm  dia  yang  pertama  oooohhh  sedap  betul  bila  banyak  lagi  air  manzi  dia  keluar  dan  saya  hisap  sampai  kering  selepas  tu  saya  masuk  batang  saya  di  dalam  cipap  nya  yang  dah  cukup  basah  dan  mula  soronh  tarik  saya  dengan  pelahan  dia  nikmat  sekali  dengan  tu  sampai dia  dan  kejang  untuk  kali  kedua  dan  saya  turuskan  dengan  apa  yang  dia  nak  tu  dengan  pelahan  supaya  dia  boleh  dapat  nikmat  yang  paling  banyak  sekali  supaya  dia  puas  semasa  saya  sedangan  sorong  tarik  di  dalam  cipap  dia  saya  juga  sedangan  hisap  puting  dia  yang  dah  keras  dan  gigi  puting  dia  tu  dengan  lembut  tapi  nikmat  yang  dia  rasa  tu  cukup  untuk  bagi  dia  orgasm  lagi  bila  dah  dekat  untuk  saya  sampai  ke  puncak  saya  cepatkan  sorong  tarik  saya  dan  saya  hentam  sekuat  dan  saya  pancut  di  dalam  cipap  nya  ooooohhhh  sungguh  sedap  rasa  nya  bila  kita  punya  air  bercampur  sekali  aaaaaaaaaaaahhhhhh .

No comments:

Post a Comment