My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Saturday 11 February 2012

Cerita Hidup Saya Bila Muda

Hi  Dan  salamat  kembali , untuk  hari  ini  saya  nak  tulis  pasal  hidup  saya  semasa  saya  muda  dulu . Bila  masa  tu  saya  selalu  buat  hal  di  rumah  saya  dengan  mak  saya  sebab  bapa  saya  meninggal  semasa  umur  saya  7  tahun  dan  mak  saya  yang  jaga  saya  dan  dua  abang  sulun  saya  sampai  kita  dah  besar , saya  mula  kerja  selepas  saya  habis  srp  saya  dan  kerja  pertama  saya  ialah  sebagai  pelayan  di  sebuah  restoran  fast  food  di  pj  masa  tu  umur  saya  ialah  17  tahun  masa  tu  kerja  di  sana  ok  je  tapi  yang  seronok  ialah  masa  dapat  gaji  bila  dah  dapat  gaji  setiap  malam  saya  turun  ke  disco  dan  enjoy  sampai pagi  dengan  member  saya  dan  selepas  tu  saya  balik  ke  rumah  mandi  dan  turus  pergi  untuk  kerja  saya  hehehe , masa  tu  juga  saya  selau  suka  gacau  perempuan  dan  bila  saya  dapat  terus  saya  ajak  pergi  tenkok  wayang  dan  di  dalam  panggung  wayang  saya  buat  wayang  saya  sendiri  hehehe  saya  raba  dia  di  semua  tempat  yang  best  sekali  ada  yang  suka  dan  ada  yang  tak  tapi  saya  tak  peduli  hehehe . Sekarang  saya  nak  cerita  pasal  semua  chatting  web  stie  yang  ada  di  dalam  internet  ini  apa  tujuan  nya dan  kenapa  banyak  orang  boleh  kena  tipu  dari  perempuan  yang  dah  jadi  kawan  tapi  ada  niat  lain  di  sebalik  nya , saya  dah  kena  tipu  banyak  kali  dah  dengan  web  stie  ini  dan  sekarangan  saya  dah  was 2  untuk  chatting  dengan  mereka  di  sana . Semasa  saya  muda  saya  bukan  nya  pandai  macam  budak  lain  sebab  saya  ada  masalah  masa  tu , sekarang  boleh  cakap  saya  ok  dah  tapi  kadang  kala  masalah  tu  akan  datang  balik . Hidup  saya  sekarang  boleh  cakap  ok  je  dan  sedeharna  je  bukan  kaya  dan  bukan  miskin  apa  sahaja  yang  saya  ada  sekarang  cukup  untuk  menghibur  saya  dan  dengan  kawan 2  yang  saya  ada  untuk  masa  kini  gira  ok  je  bukan  banyak  tapi  cukup  la  untuk  saya  kadang  kala  saya  pun  rasa  bosan  dan  sunyi  tapi  bila  saya  dah  rasa  macam  tu saya  dengar  lagu  saya  atau  tenkok  wayang  saya  . ok  sampai  sini  je  untuk  masa  sekarang  dan  saya  akan  kembali  lagi  ya  ta 

No comments:

Post a Comment