My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Thursday 2 February 2012

Hari Ini Saya Berada Di KL

Salam  Sejatera  Semua , Saya  kembali  dan  minta  maaf  ya  sebab  untuk  tiga  hari  saya  tak  tulis  apa 2  ya sebab  nak  cari  idea  hehehe , ok  la  untuk  hari  ini  saya  sekarang  di  kl  sedangan  duduk  di  Wendy's  dan cuti  mata  sedikit  hehehe  dengan  semua  perempuan  yang  cantik  di  sini  hehehe . Apa  saya  nak  cerita  hari  ini  ialah  pasal  hidup  saya  sekarang , saya  ialah  seorangan  yang  sedeharna  dan  hidup  saya  kadangan  kala  ada  banyak  tension  macam  semalam  saya  tak  dapat  tidur  sebab  saya  sedang  fikir  untuk  tahun  depan  ia  itu  tahun  2013  ya  saya  tahu  ia  masih  alwal  lagi  tapi  dengan  keadan  saya  sekarang  saya  kena  fikir  lebih  awal  lagi  ya  dan  selepas  saya  dah  buat  kira 2  saya  dalam  setahun  perbelanjaan  saya  ialah  amat  tinggi  dan  itu  tak  bagus  untuk  saya  sekarang , so  eriti  nya  ialah  saya  paksa  kurangan  cost  saya  untuk  banyak  barangan  yang  tak  penting  sekarang  untuk  tanggun apa  yang  saya  perulu  bayer  untuk  tahun  2013 . Cerita  selanjut  saya  akan   sampai  sebentar  lagi  ya .

No comments:

Post a Comment