My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Thursday 2 February 2012

Cuti Mata Di Kl

Hi  Saya  kembali  dan  untuk  hari  i ni  ada  banyak  awek  yang  cantik  dan  wow !  di  times  sq  tadi  hehehe , semasa  saya  keluar  untuk  hisap  rokok  tadi  saya  jumpa  gadis  yang  cukup  cantik  sekali  dia  sedangan  rehat  tadi , muka  dia  nampak  sungguh  penat  sekali  dan  dia  dapat  tutup  mata  dia  untuk  sebentar  je  tapi  body  dia  solid  habis  la  dan  kalau  boleh  saya  nak .......... dengan  dia  hehehe . Sekarang  saya  berada  di  Starbuck  Coffee  di  Plaza  Berjaya  dan  awek  yang  sedangan  berlalu  di  sini  sungguh  cunt  dan  sexy  sekali  dengan  baju  yang  mereka  pakai  tu  boleh  mengoda  sesapa  pun  dengan  seyuman  yang  manis  lagi  hehehe . Tadi  hujan lebat  di  kl  dan  sekarang  dah  berhenti , ok  balik  kepada  ......ankan  bersambung  nanti  ya 

No comments:

Post a Comment