My Luv

My  Luv
Khayalan Saya

Thursday, 24 May 2012

Kenapa Bila Saya Rasa Saya Dah Dapat Satu Kawan Baru Tiba 2 Dia Buat Tak Kenal .

Salam  Sejartera , Dah  lama  juga  saya  tak  tulis  dalam  blog  saya  ini  dan  untuk  hari  ini  saya  nak  konsi  satu  cerita  yang  saya  melalui  sekarang , bila  saya  dah  rasa  saya  dah  dapat  satu  kawan  yang  ok  dengan  saya  tiba 2  dia  buat  tak  tahu  lagi  kenapa  ada  orang  macam  ini  di  dunia  ini  sekarang  dan  bila  mereka  mula  chat  pasal  sexs  saya  ok  je  dengan  topik  tu tapi  bila  saya  nampak  dia  dah  online  dan  saya  hantar  messages  kepada  dia  dia  buat  tak  peduli  lagi  kenapa  mereka  macam  ini  sekarang  ya . Kenapa  untuk  mereka  sexs  tu  sagat  penting  bagi  hidup  mereka  sekarang  ya  untuk  itu  saya  tak  akan  faham  sampai  sekarang  dan  ya  saya  masih  teruna  dan  belum  pernah  lagi  buat  sexs  seumur  hidup  saya    sampai  sekarang  dan  ya  saya  pun  nak  rasa  nikmat  nya  bersama  dan  nak  jadi  lelaki  yang senpurna  macam  semua  lekaki  di  luar  sana  tapi  malan  bila  saya  fikir  saya  akan  dapat  buat  tu  semua  harapaan saya  dah  jadi  hancur  balik  kenapa  la  saya  kena  dereta  macam  ini  ya  kenapa  saya  dah  jadi  separuh  gila  pasal  benda  tu  dan  bila  lah  saya  boleh  dapat  apa  yang  saya  dan  batin  saya  yang  dah  hus  sagat untuk  nikmat  kepuasan  tu  yang  setiap  malam  saya  mimpi  ya  bila  lah  saya  akan  jumpa  perempuan  tu  yang  sudi  untuk  bantu  saya  ya  oh  tolong  la  saya  ini  yang  dah  dekat  nak  jadi  separuh  gila  sekarang .

3 comments: